Toegang online omgeving ​voor beheer personeelsverzekeringen

Toegang hoofdcontactpersoon

U kunt een account aanvragen voor de hoofdcontactpersoon die binnen uw organisatie toegang krijgt tot onze online omgeving Beheren Mijn personeel. Dit doet u door de volgende gegevens hieronder in te vullen en te verzenden.

De hoofdcontactpersoon ontvangt medio januari een mail met zijn inloggegevens. Deze contactpersoon krijgt de meest uitgebreide rechten. Hij heeft toegang tot alle gegevens (bijvoorbeeld ook de salarissen en de ziekmeldingen). Ook kan hij gegevens bewerken, anderen machtigen en rechten toekennen.

Iemand anders toegang geven?
Wilt u naast de hoofdcontactpersoon iemand anders toegang geven, bijvoorbeeld een collega, uw adviseur of salarisadministrateur? Dit kan de hoofdcontactpersoon eenvoudig regelen nadat die toegang heeft gekregen. Hij regelt dit dan in de online omgeving via het tabblad ‘Toegang en Rechten’. Hij kan dan ook rechten toekennen, bijvoorbeeld wanneer iemand anders gegevens mag inzien en eventueel ook mag bewerken.

Contactpersoon-toevoegen

* Velden met een sterretje zijn verplicht.

1

Uw bedrijfsgegevens:

2

Gegevens hoofdcontactpersoon: