Graag bieden wij u een website die voor u zo goed mogelijk werkt. Daarom gebruiken we cookies, onder andere om uw bezoek aan onze website te analyseren, de getoonde informatie aan te passen aan uw voorkeuren, informatie van social media te tonen en onze advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Cookies worden soms ook geplaatst door derden; zo plaatst YouTube cookies als u via onze site een filmpje bekijkt. Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid.
Hulp bij het inloggen
Hieronder vindt u de antwoorden op enkele veelgestelde vragen over de toegang tot onze online omgeving.
Staat uw vraag er niet bij? Bel dan op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur naar onze E-Business servicedesk
op (0182) 544 994 of stuur een e-mail naar webmaster@goudse.com. Wij helpen u graag verder en bieden:
Voor adviseurs: veelgestelde vragen over inloggen (met eHerkenning of gebruikersnaam/ wachtwoord)
U kunt toegang krijgen via eHerkenning-3 of met uw gebruikersnaam/ wachtwoord of met uw Digitale Paspoort (tot 1-1-2022). U kunt uw inlogmethode meteen online aanvragen bij De Zeeuwse.
Dit werkt voor alle adviseurs die beschikken over eHerkenning met minimaal beveiligingsniveau 3. U heeft dan nog wel een machtiging nodig van uw interne machtigingenbeheerder. Zie de vraag 'Hoe kan ik mijn eHerkenning registeren bij De Zeeuwse?'.
Dat kan bij een erkende leverancier. Vraag dan eHerkenning aan met beveiligingsniveau 3. Via deze link vindt u meer informatie, zoals een stappenplan voor het aanvragen en een video met uitleg.
- Klik de eerste keer op 'Koppel eHerkenning' en doorloop de stappen. Of vraag een activatie- e-mail aan via online aanvragen.
- U kunt daarna steeds gewoon inloggen met eHerkenning.
Het kan voorkomen dat u bij het registratieproces de melding krijgt dat de gegevens van uw eHerkenning niet overeenkomen met de gegevens waarmee u bij ons bekend bent. U krijgt dan de mogelijkheid aangeboden om contact op te nemen met onze E-Business Servicedesk en aan te geven welke gegevens niet overeenkomen. De E-Business Servicedesk helpt u dan verder.
Met een Digitaal Paspoort kunt u, als u geautoriseerd bent door De Zeeuwse, toegang krijgen tot het Adviseursportaal. Een Digidentity Digitaal Paspoort is een digitaal certificaat waarmee u uw identiteit kunt aantonen op beveiligde websites. Een Digitaal Paspoort is persoonlijk en niet overdraagbaar. U kunt dit aanvragen bij Digidentity. Let op: eind 2021 komt het Digitaal Paspoort te vervallen. Als uw Digitale Paspoort nog geen toegang geeft tot ons Adviseursportaal kunt u toegang aanvragen. U leest hieronder hoe u dit kunt doen.
Voor toegang tot ons Adviseursportaal met uw Digitale Paspoort is het belangrijk dat u het e-mailadres doorgeeft waarop het paspoort geregistreerd staat bij bij Digidentity. Toegang is mogelijk tot 1-1-2022.
Als u geen toegang heeft, dan kunt u dit online aanvragen bij De Zeeuwse.
Wanneer u wilt inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord, geeft u de eerste keer uw mobiele telefoonnummer op. U ontvangt daarna iedere keer dat u wilt inloggen een beveiligingscode die u invoert op de aanmeldpagina. Dit is extra veilig: zelfs als iemand uw wachtwoord weet of toegang tot uw computer verkrijgt, kan hij niet inloggen.
Houd er bij het aanmaken van een wachtwoord rekening mee dat dit:
- tussen de 8 en 16 tekens heeft;
- geen deel van de gebruikersnaam bevat;
- minstens 3 van de volgende categorieën bevat: kleine letter, hoofdletter, cijfer of leesteken.
- Maakt u gebruik van een link, bladwijzer of favoriet? Probeer het inlogproces te starten vanaf de homepage: http://www.dezeeuwse.nl.
- Gebruikt u Internet Explorer? Onze systemen kunnen beter overweg met modernere webbrowsers zoals Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.
- Heeft u dit diverse keren geprobeerd en lukt het nog steeds niet? Soms helpt het om de de cookies te verwijderen. Herstart daarna uw browser.
- Vaak werkt inloggen wél in een ‘InPrivate’ of ‘Incognito’ venster. Deze kunt u vinden door rechtsboven op de knop met de drie puntjes te klikken en dan te kiezen voor de derde optie.
Voor ondernemers: veelgestelde vragen
U kunt inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Toegang met eHerkenning is nog niet mogelijk. Heeft u uw inloggegevens niet (meer) of heeft u vragen over het inloggen? Bel dan onze E-Business Servicedesk op (0182) 544 994 of stuur een e-mail naar webmaster@goudse.com. Wij helpen u graag verder.
Wanneer u wilt inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord, geeft u de eerste keer uw mobiele telefoonnummer op. U ontvangt daarna iedere keer dat u wilt inloggen een beveiligingscode die u invoert op de aanmeldpagina. Dit is extra veilig: zelfs als iemand uw wachtwoord weet, kan hij niet inloggen.
- Maakt u gebruik van een link, bladwijzer of favoriet? Probeer het inlogproces te starten vanaf de homepage: http://www.dezeeuwse.nl.
- Gebruikt u Internet Explorer? Onze systemen kunnen beter overweg met modernere webbrowsers zoals Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.
- Wilt u inloggen met een Digitaal Paspoort (tot 1-1-2022)? Mogelijk is dit nog niet geactiveerd. U kunt dit online aanvragen bij De Zeeuwse.
- Heeft u dit diverse keren geprobeerd en lukt het nog steeds niet? Soms helpt het om de cookies te verwijderen. Herstart daarna uw browser.
- Vaak werkt inloggen wél in een ‘InPrivate’ of ‘Incognito’ venster. Deze kunt u vinden door rechtsboven op de knop met de drie puntjes te klikken en dan te kiezen voor de derde optie.