Agressie-preventietraining

Wat houdt de training in

Wat houdt de training in

Wat houdt de training in?

Tijdens de Agressie Preventietraining leer je in één dagdeel hoe je de-escalerend en professioneel kunt reageren op lastige of agressieve klanten. Het programma behandelt onder andere:

  • Ervaringen met lastige klanten en agressie
  • Verschillende vormen van lastig gedrag
  • Interventies bij lastige klanten
  • Theoretische achtergrond bij agressie
  • Professionele houding bij diverse vormen van agressie
  • De-escalerende interventies en technieken

Deze training is bedoeld voor medewerkers die vaker te maken hebben met agressief gedrag. Door middel van rollenspellen oefen je belangrijke vaardigheden om te voorkomen dat een situatie uit de hand loopt.

Voor wie is de agressie preventietraining?

Deze training is bedoeld voor jou als ondernemer in de horeca of detailhandel.

Wat zijn de voordelen?

  • De training is kort en praktijkgericht.
  • De groepen bestaan uit maximaal 6 deelnemers.
  • Je kunt je eigen ervaringen delen, waarop de trainer aansluit.
  • Je leert lastig gedrag te herkennen in vier typen.
  • Je ontdekt wat een professionele houding is bij de verschillende vormen van agressie.
  • Met rollenspellen oefen je de-escalerende interventies en technieken.
0